Hambal6hnaline netikohvik

jaanuar 27, 2009

nonii, mul on nüüd uus hobi: hakkan nimelt pidama sellenimelisi sissekandeid, kust mul parajasti 6nnestub muu maailmaga kontakti saada. jälle see irin internetituse teemadel, ega ma enam ei tee.

täna on juba sootuks uus päev. kui eile kippus ligi väike tülpimus (tegevusetu vegeteerimine raamatu seltsis, ilma et seda loeks, ja loid kulgemine köögi ning voodi vahel tegid oma töö), siis tänane varajane ärkamine m6jus väga hästi.

saime nimelt Veronica ja Annekeniga (kes on nüüd Austraaliast tagasi) kokku ja käisime Bbk-s. ( http://www.bbk-kulturwerk.de/cms/site/side945.html ), kus me siis taas kord junkrutena tööle hakkame. sedapuhku siis nii, et mina töötan esialgu Veronica ja Eike Annekeni jaoks ja hiljem vahetame, et oleks vaheldusrikkam. panime paika ka esialgse tööplaani: järgmine nädal näeb minu jaoks välja nii, et istun seal metallitöökojas ja keevitan ühele suurele jurakale karkassi. k6ige parem kirss sellel koogil on, et Veronicat ennast seal ei ole ja abiks on mulle (olen ikka üsna vähe keevitamisega kokku puutunud) üks punase näoga onu, kes inglise keelt ei räägi, aga see-eest nalja teeb.

väga hea on ikka jälle liikvel olla. Berliinis kodus vegeteerida on kuidagi eriti masendav. täna paranes elukvaliteet märgatavalt ka seet6ttu, et Veronica ostis mulle kohaliku transpordikaardi – saan nüüd k6ikjale ja üksk6ik millal minna, ilma et peaksin ennast selle eest ogaraks maksma. täna ehk saab ka teise komplekti v6tmeid, kui Alex nii kena on ja landladyga sel teemal vestleb.

kui mulle alguses tundus, et Schöneberg, kus ma elan, on suhteliselt rahulik ja kuidagi “harilik saksa” linnajagu viisakate kohvikute ja kaunilt rahuliku pargiga, siis nüüd hakkab mulle siin üha enam meeldima. tänaval hakkavad juba vastu jalutama tuttavate nägudega inimesed, täna nägin mitut veidrat poodi. ühte p6ikasime ka sisse, seal müüakse k6ike vanadest postritest (30ndad?) kuni 20.saj algusest pärit nukkudeni, ka silmasin seal mingeid veidraid vanu kombineesid ja kübaraid. siin tundub üldse, et second handid ja kirbuturud polegi nii p6nevad kohad (va üks koht Schwerinis, kus oli väga lai valik lahedaid ehteid sh erinevatest kümnenditest), et neid orienteeritakse üsna otseselt turistidele ja hinnad on ka üsna soolased.

kirbuturgudest rääkides, pühapäeval käisime Mauerparki kirbuturul, kuna paistis päike olime selle kohta kuulnud ka nii palju haipi erinevatelt inimestelt. v6ib-olla sellepärast ei tekkinudki sellest erilist muljet (kui vahest välja arvata paar ilusat väga low tech videokaamerat 80-90ndatest, mis ilmselgelt ei töötanud), pealegi oli külm ja lettidel vedeles palju träni, mis ei erinenud kuigi palju sellest, mida saab Tartust Anne turult. samas, ma pole nagunii suurem shoppaja ka. ülejäänud päeva veetsime sealses ümbruses ringi kolades, otsisime kohalikke lokaale ja kohti, kus toimuvad suuremad ja väiksemad kontserdid ja peod. vähemalt fassaadi järgi otsustades (pühapäeviti on siin valdavalt k6ik suletud ja surnud) leidsime ikka mitu päris veidrat ja lahedat kohta (pubi Yesterday Alexanderplatzi lähistel, närtsinud kunstpäevalilledega koht sloganiga flower power forever! ja muud humoorikat).

väljas on ilus, ja pimedaks on läinud vahepeal. ok, aitab!

3 kommentaari “Hambal6hnaline netikohvik”

  1. edith karlson Says:

    houhou,

    kuule, kas saksa keel hakkab ka juba arusaadavamaks saama? ja keevitamisoskus tulebki töökäigus ja lõppkokkuvõttes on see üsna mõnus tegevus veel pealegi.

    raja tänava kass miki käib ringi ja pasandab täiesti valimatult igale poole verist löga, absoluutselt kõik haiseb. tõenäoliselt sureme me kõik siin mingisse kohutavasse haigusesse, kuna õhk on paksult täis miki sita molekule. ise käib ringi ja jaurab, endal tagumik sitane ja koguaeg midagi niriseb, see on suht rõve aga peab ütlema, et mul on tast ka väga kahju, vaene loom siiski. võibolla teeme korjanduskarbi, et miki saaks arsti juurde minna. siiski raja tänava maskott või nii. hehhheee

  2. pcadda Says:

    heihei jah!
    saksa keelega on nii, et s6navara on nyyd m’rgatavalt t’ienenud t’nase lihvimisketaste shoppamise t6ttu. good to know: Trennscheibe – (metalli) l6ikamise ketas, Schrubscheibe – metalli lihvimise ketas, Fibersschreibe – liivapaber-lihvimisketas.usun, et sinulgi, Edith, on taolisest s6navarast k6vasti tolku, sest nagu ma kuulnud olen, toovat ka sinu ja jassi teed peagi berliini?
    ja mikile tehke korjandus muidugi, ta nagu oma inimene natuke, ‘kki saab terveks!

  3. mooni Says:

    weisst du schon was Tollhaus bedeutet? :p

Lisa kommentaar